رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور در مشهد: در مراسم باشکوه تشییع شهدای خدمت در مشهد حادثه سخت و تلخی نداشتیم سرانه فضای ورزشی روباز برای هر دانش‌آموز خراسان‌رضوی ۲۴صدم مترمربع است صادق زیباکلام و مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت مجرم شناخته شدند (۷ خرداد ۱۴۰۳) نشانه‌های محبت‌ افراطی | چرا برخی افراد بیش از حد مهربان هستند؟ موج کوهستان چیست؟ | علت احتمالی سقوط بالگرد رئیس‌جمهور شهید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٧ خرداد ١۴٠٣) | تداوم گرما تا سه‌شنبه در استان اهدای عضو بانوی مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۷ خرداد ۱۴۰۳) مرد هزارچهره در مشهد دستگیر شد | عقرب زهرآگین پس‌از بی‌هوش‌کردن زنان، به آن‌ها تعرض می‌کرد + عکس تداوم حمایت گروه‌های مردمی و بسیج از سیل‌زدگان در خراسان رضوی ۳۰۴ ناظر در خراسان رضوی، حامی کودکان کار شدند گروه‌های جهادی در سیل مشهد چه کردند؟ ردپای کودک فروخته‌شده در پرونده همسرکشی مشهد پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در شرق کشور (۷ خرداد ۱۴۰۳) به چند دلیل با عجله غذا نخورید با خوردن آش ریواس، هزار و یک جور فایده به بدنتان برسانید | معجون سلامتی در دیگ خانگی! آیا پیاده‌روی پس از غذا خوردن به هضم غذا کمک می‌کند؟ طوفان در آمریکا ۱۱ کشته برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) با یک ساعت پیاده روی چقدر وزن کم می‌کنید؟ نشت شدید مواد شیمیایی از تانکر سوخت مهار شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) با این خوراکی‌ها زودتر پیر می‌شوید
سرخط خبرها

جاده‌های خراسان رضوی لغزنده و بارانی است

  • کد خبر: ۶۱۲۵۹
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
جاده‌های خراسان رضوی لغزنده و بارانی است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بارش باران در جاده‌های نیمه شمالی استان موجب لغزندگی سطح این محورها شده است.
ابراهیم نصری افزود: هم اکنون راه‌های ارتباطی شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جغتای و بخش سرولایت نیشابور بارانی و لغزنده گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین جاده‌های قوچان- امام قلی، امام قلی- درگز و مشهد - کلات نیز تحت تاثیر بارش باران سطح لغزنده‌ای دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی وضعیت و حجم ترافیک در جاده‌های استان را روان و عادی توصیف کرد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش برف و باران از امشب در مناطق مختلف استان خراسان رضوی شدت می‌گیرد و تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

همچنین احتمال دارد بارش برف از اواخر امشب در خراسان رضوی با بارش تگرگ آغاز شود و در روز شنبه بر شدت آن همراه با تشکیل مه و کاهش میدان دید افزوده شود از طرفی در مناطق کوهستانی این بارش‌ها همراه با کولاک برف خواهد بود.
 
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->